طرح لایه باز بنر مذهبی

طرح لایه باز بنر مذهبی ، یکی از نماد های گرامیداشت مناسبت های مذهبی است که در ابعاد وسیع تر طراحی می شود و در گروه چاپ فضای خارجی مانند هیئت ها ، میادین ، خیابان ها و مساجد قرار می گیرد. متون به کار رفته در طرح لایه باز بنر مذهبی اغلب جنبه عرفانی دارد و از جملات تایپوگرافی یا کالیگرافی شده استفاده می شود.

مناسب تر است از عوامل بصری مدرن در طرح استفاده نشده و فضای طرح چه از لحاظ فرم و چه از لحاظ رنگ و نوع قلم ها با حال و هوای مذهبی مکان همخوانی داشته باشد. تناسب بین متن و تصویر در طرح بنر مذهبی متفاوت است ، گاهی ممکن از از یک تصویر با ابعاد بزرگ برای بیان نوع مراسم مذهبی در طرح استفاده شود و گاهی نیز از متن های طولانی مانند ادعیه و ذکر یا اشعاری در مدح امامان معصوم استفاده شود. مناسب تر است که در طراحی بنرهای مذهبی از المان ها و وکتورهای اسلیمی برای زیباتر جلوه دادن طرح بهره برد.

پیشنهاد می شود از تصاویر با کیفیت و دوربری شده مذهبی در طرح استفاده کنید تا تأثیر گذاری طرح بیشتر شود. طرح لایه باز بنر مذهبی خود با توجه به زمان و مناسبت های تقویم به دسته بندی های طرح لایه باز بنر ولادت ها و شهادت ها ائمه اطهار ، طرح لایه باز بنر اعیاد مذهبی و طرح لایه باز بنر ماه مبارک رمضان و طرح لایه باز بنر محرم و هیئت های مذهبی که از این طرح برای جلسات عزاداری محرم استفاده می کنند ، تقسیم بندی می شوند. طرح بنر مذهبی می تواند حاوی اطلاعاتی مانند زمان ، مکان یا سخنران مراسم های جشن ولادت و یا عزاداری برای ائمه معصوم باشد که معمولاً به طرح لایه باز بنر اعلامیه روضه شناخته می شوند.

بنرهای مذهبی یکی از پر استفاده ترین طرح های لایه باز بنر در ایران و کشورهای اسلامی می باشد ، که هر منطقه با توجه به نوع فرهنگ و رسوم برگزاری مراسم مذهبی طرح گرافیک خاص خود را دارد. برای دانلود رایگان طرح لایه باز اطلاعیه مذهبی ، طرح اطلاعیه هیئت ، طرح تبلیغاتی هیئت ، اطلاعیه محرم ، طرح بنر محرم ، بنر تبلیغاتی هیئت و محرم ، می توانید اشتراک سایت اول طرح را خریداری کنید و با دانلود فایل مورد نظر و قرار دادن نام هیئت یا مجلس عزاداری خود در بنر آن را چاپ کنید.



صفحه مناسب چاپ