طرح لایه باز تراکت

طرح لایه باز تراکت ، این طرح حاوی پیام متنی ساده ای است که توضیحاتی در مورد یک موضوع یا فرایند ارائه کند و گاهی همراه با تصاویر حامل پیام تبلیغاتی می باشد. تراکت بر روی برگه کاغذی تا نشده ای چاپ شده و توزیع می شود. طرح لایه باز تراکت شامل بخش های مختلف عنوان کسب و کار ، متن تبلیغاتی ، آدرس و مشخصات تماس می باشد.

تراکت های تبلیغاتی در ابعاد مختلفی طراحی می شود ولی متداول ترین سایز چاپ ، A5 می باشد. طرح تراکت می تواند به صورت رنگی طراحی شود که در اینصورت باید اصول رنگ بندی و مد رنگ CMYK در طراحی رعایت شود اینگونه طرح تراکت ها معمولا برای چاپ افست طراحی شده و با نام طرح لایه باز تراکت رنگی یا طرح لایه باز تراکت افست خوانده می شوند. همچنین طراحی می تواند به صورت سیاه و سفید باشد و در طرح از وکتورهای ساده سیاه و سفید استفاده کرد اینگونه فایل ها معمولا برای چاپ با دستگاه ریسو آماده می شوند از این رو به آنها طرح لایه باز تراکت ریسو یا طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید می گویند.

سایت اول طرح مرجع دانلود طرح لایه باز تراکت تبلیغاتی تجاری می باشد ، شما می توانید با دانلود طرح لایه باز تراکت کسب و کار و بیزینس های مختلف و ویرایش عنوان و آدرس ، آن را چاپ کرده و برای تبلیغات شغل خود استفاده کنید. فایل لایه باز تراکت تبلیغاتی های موجود در اول طرح قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد و شما میتوانید با استفاده از وکتور ها و المان های موجود در طرح و ویرایش متن تبلیغاتی ، طرح لایه باز تراکت خود را آماده کنید. پیشنهاد می شود برای دانلود رایگان طرح تراکت ، اشتراک سایت را خریداری کنید.



صفحه مناسب چاپ