طرح لایه باز

طرح لایه باز چیست؟ در یک فایل لایه باز گرافیکی ، طراح می تواند به تمامی محتوا و المان های گرافیکی طرح جهت ویرایش و ذخیره نمودن مجدد فایل دسترسی داشته باشد. شما می توانید یک طرح لایه باز را در نرم افزار فتوشاپ باز نموده سپس متن ها ، تصاویر ، افکت ها ، لایه ها و اجزای تشکیل دهنده آن را ویرایش کنید.

با دانلود طرح لایه باز ، کارت ویزیت ، بنر ، کاتالوگ ، فاکتور ، ست اداری از سایت اول طرح می توانید با ویرایش و تغییر سایز فایل از آن برای چاپ بنر تسلیت ، بنر تبریک ، ساخت پوستر ، تراکت تبلیغاتی و ... استفاده کنید. یکی از کاربردهای طرح لایه باز اینست که شما از لایه های ایجاد شده در طرح می توانید برای یک طرح جدید نیز استفاده کنید.

در فایل باید اصول طراحی ، استفاده از فونت خوانا و تنظیمات مد مناسب برای چاپ رعایت شود ، طراح از تصاویر استوک و دوربری شده با کیفیت در طرح لایه باز استفاده کند. رعایت استفاده از کد رنگ های مناسب در طرح از ضروریت های طراحی برای چاپ با کیفیت می باشد. فایل طرح باید از رزولوشن بالایی برخوردار باشد تا هنگام ویرایش در طرح لایه باز ، افت کیفیتی مشاهده نشود. در همین راستا با به کار گیری تمامی اصول طراحی و چاپ ، گروه طراحی ما ، فایل طرح لایه باز با کیفیت و مناسب هر نوع چاپ را بر روی سایت اول طرح برای استفاده کاربران قرار می دهد.



صفحه مناسب چاپ